sweeetgirlll

Alla inlägg under augusti 2011

Av clara thyr!! - 31 augusti 2011 07:12

hej och godmorgon idag ska jag till skolan även fast jag 

har jävligt  ont i halsen värre en igår

men men jag dör väll inte...hoppas jag men snälla

komentera fråga snälla  puss/clara 


Av clara thyr!! - 30 augusti 2011 18:21

 
Av clara thyr!! - 30 augusti 2011 18:08

hej jag ska fixa en bild åt min bästa kompis men ja hon vet de inte...än  men hon har oxå en blogg och  jag tycker den är grym men hon bloggar för lite hon har sakt att de är för att hon inte har några bilder elller något sånt men de ska jag se till men ja jag skriver inte adressen efter som att de inte är så kul att veta att den finns om den inte andvänds hahaha gud vad jag bablar men de är bara för jag har så  himla kul   ja något som är mindre kul är att jag var hemma från skolan för jag var sjuk,jag har och hade huvud värk och assa ont i halsen och ont i magen     vi sees puss /clara   

Av clara thyr!! - 22 augusti 2011 20:22

                   här är de jag köpte i turkiet de kanse kommer mer inte riktit säker men kanse   

Av clara thyr!! - 9 augusti 2011 02:05

kavrt över tre går en buss till arlanda sen jag tror de var 06.45 går planet till arlanda jag kommer vara bort en vecka men jag kommer lägga ut en massa bilder när jag kommer hem ja jag vill inte skryta men 37 grader i skuggan  


älskar er//clara   

Av clara thyr!! - 7 augusti 2011 21:57

jag har hittat mitt singel armband   de låg i ett nattlinne ja på måndag natt åker jag till turkiet kul va   fast turkit är inte de bästa om man frågar mig  

men jaja jag ska inte klaga men jaa jag kommer inte blogg på en  vecka 

jag vet att de inte är vidare många som läser min blogg men men... jaa vi hörs //clara 




Av clara thyr!! - 4 augusti 2011 22:31

snälla ställ frågor snälla kommentera snälla snälla snälla           

claraaa (L)

lev ditt liv fr de kan ta slut när som hälst   

Besöksstatistik

Presentation


ta livet som de är jag lovar de blir ljusare

Omröstning

har du husdjur
 nej:(
 ja en hund
 ja en katt
 en hamster
 en kanin
 en fågel
 en häst

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

?

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards