sweeetgirlll

Alla inlägg under juli 2011

Av clara thyr!! - 24 juli 2011 10:47

hej när jag satt på båten de var då jag blogga sist och de var två dagar sedan 

men de har inte hänt så mkt men min lillebrors kompis lilla syster är typ tokig i mig hon heter vendela 

igår var jag ute och hon i vårat förtält och när jag kom tillbaka stod hon och grina efter mig men vi har badat och varit inne på pippi land och igår när jag och vendela var ute såg hon en göd hårig flicka oxå gick hon fram till tjejen och sa pippi låång strump och ojj vad jag skämdes   

Av clara thyr!! - 22 juli 2011 07:18

Hej!

Jag har presis gått på färjan till gotland den är 7.20 och vi gick upp tre jag gick och la mig elva jag har inte sovit vidare mycket men men sov lite i bilen  jaa jag har inte mkt att säga men vi sees  // clara  

Av clara thyr!! - 21 juli 2011 22:25

inatt åker jag till gotland med min lilla familj de ska bli kul men jag lämnar strorebrosan hemma och de gör mig lite orolig   kommer sakna er sååå mkt men jag kommer ju tillbaka 

 jag har varit i stokholm i två dagar oxå köpte jag ett armband ett gult som de står singel på men när jag gav de till mamma tappa hon bort de så nu är de borta hörs kära vänner   

 

Av clara thyr!! - 21 juli 2011 22:19

hej välkommen till min nya blogg  ni som har bloggplatsen får gärna visa mig hur man gör   de är så svårt blogg.se var lättare men men jag lär mig nog hoppas vi sees älskar livet     

Tidigare månad - Senare månad

claraaa (L)

lev ditt liv fr de kan ta slut när som hälst   

Besöksstatistik

Presentation


ta livet som de är jag lovar de blir ljusare

Omröstning

har du husdjur
 nej:(
 ja en hund
 ja en katt
 en hamster
 en kanin
 en fågel
 en häst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

?

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards