sweeetgirlll

Alla inlägg under september 2011

Av clara thyr!! - 22 september 2011 07:23

asså jag skulleladda upp en bild igår 

men de sega så jävlit så de gick inte 

men jag provar igen nu 

anars kan ni ju kolla FB


(om ni har )

Av clara thyr!! - 20 september 2011 21:30

ni vet att jag fråga om ni kunde hjälpa

mig med bloggen och nyss kollade jag på

statistiken och såg att de hade gått

upp enormt tack så hemst mkt

så ajg vill bara säga TACK!!   

PUSS//clara  

Av clara thyr!! - 20 september 2011 21:27

jag har färjat håret 

känner mig jätte fin

i morgon kan jag ta ett foto och ladda upp

så ska ni få see vad fint de blev  


puss//clara    

Av clara thyr!! - 19 september 2011 20:49

hejsan ja bilderna min kamera var slut på batteri (hade inte fått ladaren)

sen behövde jag en sticka till datorn som jag fick av mamma 

sen skulle jag till min faster i helgen

och vet jag inte vart stickan är ska leta lite till sen frågar 

jag mamma om hin har sett den 

men den kommer nog fram hej   då


puss//clara   

Av clara thyr!! - 17 september 2011 10:12

hej och godmorgon 

jaa sitter och lyssnar på veckans låt  


riktit bra!

nu ska jag klä på mig käka och försöka

ladda ner bilderna  


puss//clara      

Av clara thyr!! - 16 september 2011 23:33

jaaa nu är ja hemma har fotat med min granne nora 

vi hade faktiskt skit kul  

kanse kan lägga ut några bilder

på sen vet inte riktit men vi får se

ja jag är en aning trött även

om klockan bara är halv tolv  

men jag ska nog ut och springa imorgon   

jaa men vi sees 


puss//clara  

Av clara thyr!! - 16 september 2011 15:29

hejsan jag är hos  fanny nu men varje fredag tänkte jag ha en ny låt


och veckans är what are words


puss//clara 


älskar dig farfar 

Av clara thyr!! - 14 september 2011 20:31

hej ååh jag vill bada  

hej jag har varit på stan idag (de är ajg vardenda ons)

ja jag spelar ju gittar då 

i morgon ska jag till norrsundet och ha jumpa,slöjd och musik

sen tar jag trödjes buss hem  och ska vara med moa sen   

älskar er puss//clara 

claraaa (L)

lev ditt liv fr de kan ta slut när som hälst   

Besöksstatistik

Presentation


ta livet som de är jag lovar de blir ljusare

Omröstning

har du husdjur
 nej:(
 ja en hund
 ja en katt
 en hamster
 en kanin
 en fågel
 en häst

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

?

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards