sweeetgirlll

Alla inlägg under januari 2012

Av clara thyr!! - 30 januari 2012 12:11

Hejdan hejsan nu har jag rast igen och vi gör inte så mkt efter rasten har vi igentligen engelska men jag ska till tand läkaren.men iallafall har vi ätit lunch det var spagetti och köttfärsås inte så gott men det är ju sodexo och det är ju aldrig gott//clara

Av clara thyr!! - 30 januari 2012 09:41

Hej jag bloggar på mobilen nu jag är i skolan på rast nästa lektion har vi argument och läsargrupper inte vidare kul :) men iallafall ska jag till tandläkaren senare typ halv 12 :) men palla fall ha det så bra :D//Clara

Av clara thyr!! - 24 januari 2012 07:27

hej VÄRDENS BÄSTA TOVA HAR FIXAT EN NY HEADER TACK  

men idag ska jag inte göra något sp men det kance blir längdskidor och julia men jag vet inte 


men jag ska till skolan nue


hej då ha de så bra //clara   

Av clara thyr!! - 23 januari 2012 16:07

Hej jag heter Tova och går i samma klass och hon bad mej fixa en header åt henne och ni ser den ju nu jag äger blogggarna http://supersweeet.bloggpaltsen.se och http://tovii.devote.se


Puss tova

Av clara thyr!! - 17 januari 2012 21:07

hej på er tänkte visa att jag har gort en egen skol väska av mina gamla jeans (snyggare i värkligheten )    

Av clara thyr!! - 8 januari 2012 18:22

hej jsg är hemma nu iallafall själv trode jag att mamma tog med datorn men de gorde hon inte  

så de var lite svårt att blogga då :) men iallafall

min faster kom upp på torsdagen till loffsdalen och sov över på fedagen men på fredagen földe jag med dom till järsö   och åkte lite skirer och sont :p oxå sen tog vi toget hem 

asså jag,sixten,arwid,lina och så klart pernilla

och markus tog bilen sen sov jag där från lördag till söndag

och nu är jag här ensam hemma  


hörs///clara 

Av clara thyr!! - 3 januari 2012 09:51

idag blire loffsdalen (stavning) 

men då ska typ chilla åka skidor och sont 

men jag har fått ett litet damp ryck på pappa 

för jag har

skidor med polisbilar på

skid jacka hittade på kill avdeliningen

samma om byxorna


SEN EN ROSA HJÄLM MED BLOMMOR PÅ??

DE GÅR JU INTE  

//clara 

Av clara thyr!! - 3 januari 2012 09:47

  när allt är som svårast kommer du och tänder ett ljus för mig och de är därför du är den bästa   

claraaa (L)

lev ditt liv fr de kan ta slut när som hälst   

Besöksstatistik

Presentation


ta livet som de är jag lovar de blir ljusare

Omröstning

har du husdjur
 nej:(
 ja en hund
 ja en katt
 en hamster
 en kanin
 en fågel
 en häst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

?

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards